Znajdź opowiadanie:

"PAMIĘTNIK SIOSTRY GEORGA Z TH" - Charlie TH

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)
CHWILOWO NIEDOSTĘPNE



FRAGMENT

- Że co takiego?!- Zawołałam wpatrując się w Billa. Nie mogłam uwierzyć w to co przed chwilą usłyszałam. Czy on zwariował do cholery?!
- Powiedziałem, że cię kocham. Nie Eli,tylko ciebie…- Powtórzył, wpatrując się we mnie.
Nie wiedziałam co powiedzieć. Nie często dowiaduje się, że chłopak, który ma dziewczynę wcale jej nie kocha, a kocha tylko mnie. No ludzie! Co byście zrobili na moim miejscu???Rany, ratunku!!!
Chłopak spojrzał na mnie, a potem jego twarz zaczęła się przybliżać. Zostało tylko parę centymetrów, gdy jego twarz zmieniła się w twarz wściekłej Eli.
- Co ty sobie wyobrażasz suko?! To mój chłopak! Ulokuj sobie uczucia gdzie indziej!!!- ryknęła
Całe moje ciało zdrętwiało.Nie czułam nic. Widziałam, jak nadgarstki, i kostki u nóg zostają oplątane,przez jakieś rośliny. Widziałam tę samą roślinę ściskającą mój brzuch coraz mocniej. Nie mogłam oddychać. Traciłam wszystko: Przytomność i życie. Ta roślina… Zaraz! Czy to roślina?! To są…WĘŻE!!! Ściskały mnie węże…!Resztkami sił zaczęłam krzyczeć z cichą nadzieją, że ktoś mnie usłyszy. I usłyszał: Georg.
- Carolyn!!!- zawołał podbiegając do mnie-Musisz się obudzić! To zły sen, Carolyn!!!
Próbował mnie dotknąć, ale jego dłonie zmieniły się w szpony. Szpony z krwią. Pod jego nogami leżały ciała. Róża, mama, tata, moja prawdziwa matka, moje stare przyjaciółki, Kasia,Brook, Eliza, Nina, Natasha, Ria, Tom, Gustav… Chwile później na te ciała padł Georg. Nie ruszał się.

autorka: Charlie TH

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.