Znajdź opowiadanie:

"HOFFEN TH" - Inszaaa

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)
CHWILOWO NIEDOSTĘPNE



FRAGMENT

Miałam ambicje
Miała marzenia.
Wyjechałam w pogoni za spełnieniem ich.
Układało się świetnie.
Potem pojawił się on.
Wszystko poszło nie tak jak powinno.
To mnie przerosło.
Ciągłe problemy.
Zdrada.
Chciałam zaistnieć w świecie fotografii.
Gdyby nie on, byłabym teraz najbardziej rozchwytywaną panią fotograf i prawdopodobnie zamiast pisać pamiętnik, robiłabym w tej chwili zdjęcia największym gwiazdom Hollywood.
Uciekłam od starego życia.
Uciekłam od niego.
Wylądowałam w Niemczech.
Bez rodziny, przyjaciół i marzeń.
Bez jakiegokolwiek wsparcia.
Może jednak tutaj- w Berlinie odzyskam dawną charyzmę, nadzieję w lepsze jutro?
Może uda mi się spełnić moje marzenia?


autorka: Inszaaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.