Znajdź opowiadanie:

"OK SO MEINE LIEBE" - Mania

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)
CHWILOWO NIEDOSTĘPNE




FRAGMENT


Mój drogi,
Dzisiaj mam przekonać Toma do tatuażu. Mam wrażenie, że porywam się z motyką na słońce. Ale jest na liście? Jest, więc trzeba to załatwić. Wierz mi, nie będzie łatwo. Pamiętam minę Toma za każdym razem, kiedy siedział przy mnie, jak ja się dziergałem. Był zielony jak świeża trawa na łące i za każdym razem były te same wyrzuty: „Po co ty to robisz?”, „Kręci cię zadawanie sobie bólu?”, „Będziesz wyglądać jak idiota!”, „Mnie na to nigdy nie namówisz”. Tak, ale tym razem mam tajną broń. Współczucie. Wiem, to okropne,wykorzystywać tak cierpienie bliskiej osoby dla własnych korzyści, ale przecież jestem tylko człowiekiem. Każdemu się zdarza być świnią. Mi też. Ostatnio nawet dość często. Ale… Nie będę ostatnią świnią i nie będę zmuszać Toma do jakiegoś giganta. Coś niewielkiego, oczywiście obaj będziemy to mieć… No i żeby łatwiej go przekonać, to będzie mieć wartość sentymentalną.
Dlatego teraz muszę pomyśleć, co będzie miało największą wartość sentymentalną. Najłatwiej złapię go na coś związanego z dzieciństwem. Kiedy byliśmy tylko my dwaj, przeciwko całemu światu. (Rany, jestem taki wyrachowany.) Najlepiej nawiązać jakoś do szkoły… Uhm, wzięło mnie teraz niechcący na wspominki. A tak nie lubię wspominać szkoły.
To się zaczęło niedługo po tym, jak przeszło nam wydumane stwierdzenie, że szkoła jest taka fajna. Tak, przez jeden okrągły tydzień lubiliśmy szkołę. Potem się opamiętaliśmy. Jakiś czas później powoli zaczęły się nasze metamorfozy. Tom się zmienił w Mowgliego, a ja w miniaturę Neny. (Ja mogę tak mówić, ale tamte buce ze szkoły nie miały prawa.) Powoli zaczęliśmy odnajdywać siebie. Już nie było „bliźniaków Kaulitz”. Teraz był Tom Kaulitz i Bill Kaulitz. Nie traktowali nas jak jedno. Znaczy się, kocham Toma i cieszę się, że jest moim bliźniakiem, że mam go, że się tak świetnie rozumiemy. Ale mimo to jesteśmy dwiema różnymi istotami i nie lubimy być wkładani do jednego wora. Bycie sobą przede wszystkim. Tom też tak to czuje.

autorka: Mania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.