Znajdź opowiadanie:

"MÓJ PAN I WŁADCA" - Milka

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)
CHWILOWO NIEDOSTĘPNE



FRAGMENT

To co zrobił Tom było bezmyślne i głupie. Gdy dowiedziałem się o tym, że wyszedł bez ochrony myślałem, że oszaleję z nerwów o niego. Gdy tylko wrócił powiedziałem mu co o tym myślę i poszedłem pod prysznic.. Sam już nie wiedziałem co ze sobą zrobić? Tak cholernie potrzebowałem jego bliskości, że już wychodziłem z siebie.. Już prawie 2 tygodnie do niczego między nami nie doszło, nawet do głupich pocałunków.. Do tego coraz więcej się kłóciliśmy. Powoli dostawałem od tego w głowę. Nie mogąc już dłużej wytrzymać tej seksualnej abstynencji, zacząłem onanizować się pod prysznicem.. Gdy już skończyłem zsunąłem się po płytkach na podłogę i zakrywając twarz rękoma zacząłem płakać. Czułem, że coś się między nami popsuło na dobre.. Tom, już pomijając to, że się kłóciliśmy, od kiedy zaczął spotykać się z Susie w ogóle przestał mieć na mnie ochotę.. Do dziś nie wiedziałem czy z nią sypiał czy nie. Twierdził, że nie spotykają się już, ale mimo wszystko jego stosunek do mnie się zmienił. A może po prosto powinienem pogodzić się z tym, że On nigdy tak naprawdę mnie nie kochał i że byłem tylko jego chwilowym kaprysem? Nic już nie wiedziałem, ale biorąc pod uwagę początkowe zachowanie Toma, było to bardzo prawdopodobne, a ja głupi naprawdę się w nim zakochałem i teraz umieram z miłości...

autorka: Milka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.