Znajdź opowiadanie:

"1000 OCEANS" - Still

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT:


– Przestań kłamać! Wiem, że dla ciebie słowo „kocham” jest równoznaczne ze słowem „lubię”, a to nie to samo, Tom! To większe uczucie! Masz szesnaście lat i jeszcze tego nie zrozumiałeś? Jestem młodsza od ciebie o dwa lata i uważam, że patrzę na świat bard ziej dojrzale niż ty. Dlaczego mówisz coś, co nie jest szczere i nie płynie z twojego serca? – Spojrzałam na niego poważnie. Wolałam łagodnie porozmawiać, niż przekrzykiwać. Kłótnia do niczego nie prowadzi.
– Co ty mówisz? Skąd możesz wiedzieć, co czuję? Mój głupi braciszek z zazdrości ci to wszystko powiedział, rozumiesz? Chce nas rozdzielić, by móc otworzyć sobie drogę do twojego serca! Naprawdę tego nie widzisz? Spójrz mi w oczy – rozkazał, a ja wykonałam jego polecenie. – Moje uczucie do ciebie jest szczere. Zaufaj mi.
– Po tym, co widziałam? Nie potrafię! To tak jak zdrada, mimo, że nie jesteśmy razem. Przecież to ty! – Wyjęłam z torebki zdjęcia i pokazałam mu je. Był w lekkim szoku, a może takiego udawał. Nie mam pojęcia.
– Przecież to perfidne fotomontaże! Nie zdradziłbym cię, przysięgam! – Położył rękę na sercu i ukląkł naprzeciw mnie. Wszyscy obecni ludzie patrzyli się na nas jak na nie wiem co.
– Tom, wstań, proszę! Nie ośmieszaj się! – szeptałam do niego, próbując go podnieść. W końcu uległ i wrócił na swoje miejsce.

autorka: Still

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.