Znajdź opowiadanie:

"HISTORIA TOKIO HOTEL 15" - Natalka

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT


– O czym myślisz? – zapytał mnie Tom, gdy szliśmy chodnikiem.

– Teraz akurat o Billu… – odpowiedziałam.

– A ty kiedykolwiek przestaniesz o nim myśleć?

– O co ci chodzi? – zapytałam i uważnie na niego popatrzyłam. Spuścił wzrok i zrobił się cały czerwony na twarzy.

– O nic. Przepraszam. – powiedział nadal truskawkowy .

– Ej, Tom… Ty się czerwienisz! – zawołałam.

– Bo dzisiaj jest strasznie gorąco. – odpowiedział i nadal patrzył pod nogi. Zdziwiło mnie jego zachowanie, więc chcąc coś sprawdzić, złapałam go za rękę i przysunęłam swoją twarz do jego.

Popatrzył mi w oczy… i zrobił się jeszcze bardziej szkarłatny niż na początku!

– Tom! Ty się mnie wstydzisz!

– Co? Dlaczego miałbym się ciebie wstydzić? – pytał nie patrząc na mnie.

– Nie wiem. Strzelasz cegiełkę za cegiełka… – powiedziałam ze śmiechem, puściłam rękę Toma i szlam z nim dalej. Tom nic nie mówił, idąc obok mnie. Ja też się nie odżywałam, ale ta cisza pomiędzy nami wcale nie była krępująca.


autorka: Natalka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.