Znajdź opowiadanie:

"TOKIO HOTEL OPOWIADANIE" - Natalia i Patrycja

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)
CHWILOWO NIEDOSTĘPNE



FRAGMENT

-Madziaaa!! Jak ja cie dawno nie widziałam!! – powiedziałam Nagle zadzwonił dzwonek, który oznajmiał początek lekcji. 
-Zaczęło się… – powiedziała Madzia. Weszłyśmy do sali, gdzie byli już inni. 
-I zaś się męczyć z Kaulitzami!! – powiedziałam 
-No…Ja ich lubię, nawet bardzo, ale z nimi są zawsze jakieś problemy. – rzekła Madzia- A mi się Tom podoba… – dodała 
-No to masz gula, bo mi się Bill podoba. Po chwili przy ławce, gdzie siedzieli bliźniacy, zebrały się wszystkie dziewczyny z mojej klasy. Wszystkie robiły sobie z nimi zdjęcia, prosiły o autografy, krzyczały, piszczały jakby ducha zobaczyły. Męczy mnie to już. Gdy zajęłyśmy swoje miejsca, Bill i Tom spojrzeli się na nas tak jakoś dziwnie. Zaczęli rozmowę: 
-Bill, to są jedyne dziewczyny, które nas nie proszą o autograf i nie rzucają nam się na szyje… – powiedział Tom 
- No wiem właśnie. I mam pomysł…

autorki: Natalia i Patrycja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.