Znajdź opowiadanie:

"MŁODZI I ZAKAZANI DLA NIEPEŁNOLETNICH" - Nemeziss

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)




OPIS

W radiu samochodowym gra jakiś nędzny pop, który uwielbia Karla, czyli moja młodsza siostra siedząca obok mnie na tylnych siedzeniach. Na miejscu pasażera mama nieudolnie próbuje naśladować głos wokalistki. Za kierownicą mój ojczym co jakiś czas wyklina na kierowców, jadących przez autostradę. I pośród tego wszystkiego ja - wiecznie zbuntowana w podartych spodniach i starym swetrze, niska z pofarbowanymi lokami na jasny blond oraz niebieskimi oczami - Alexandra Krause. Nie biegam po szkole z bronią w ręku i nigdy nie zostałam porwana. To nie moja bajka. Mój świat jest przepełniony normalnością z dodatkiem miłości, odrobiną przyjaźni i szczyptą sławy. A żeby nie było mdło, los dorzucił trochę ognia. Tutaj wszyscy jesteśmy młodzi i już zakazani dla niepełnoletnich.

autorka: Nemeziss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.