Znajdź opowiadanie:

"FATAL PASSION" - Beatrice

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)





FRAGMENT

„Męska żądza to rzecz potężna. Może zmienić siłacza w bezsilną istotę. Na widok kobiety, która go fascynuje, odda wszystko, byle ją mieć”.

Dziecięcy pokój subtelnie wypełniało ciepłe światło nocnej lampki. Skulona na swoim łóżku siedziała postać złotowłosej dziewczynki, skrupulatnie zapisując coś w swoim błękitnym pamiętniku, w jakim zazwyczaj zapisuje się ważne wydarzenia minionego dnia. Pomimo późnej pory wcale nie miała ochoty na sen. W myślach wizualizowała wyimaginowane sytuacje tylko po to, aby na zawsze uwiecznić je na pokrytych pastelową barwą kartkach.
„... a kiedy już byliśmy pod bramą mojego domu, Tom przytulił mnie i mocno pocałował. Powiedział też znowu, że mnie kocha. Jestem taka szczęśliwa...”, zapisała ostatnie zdanie i z uśmiechem zamknęła zeszyt, który w tej chwili był całym jej światem, po czym odłożyła go na półkę.
- Chyba pora spać, już bardzo późno - Usłyszała głos mamy, która właśnie uchyliła drzwi.
- Właśnie się kładłam, dobranoc.
- Dobranoc, kochanie.
Kiedy kobieta zniknęła za drzwiami, dziewczynka z powrotem usiadła na łóżku.
- Kocham cię, Tom - powiedziała, przyglądając się plakatowi zawieszonemu nad jej łóżkiem, po chwili dodając: - Kiedyś będziesz tylko mój, czekaj na mnie, na pewno cię odnajdę... - Uklęknęła jak do modlitwy, po czym ucałowała papierowego przystojniaka w same usta, a następnie wsunęła się pod kołdrę i zanim zgasiła lampkę ponownie na niego spojrzała, mówiąc:
- Dobranoc, mój najdroższy…

autorka: Beatrice

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.