Znajdź opowiadanie:

"NIEZNAJOMY" - Czaki

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT

Drogi NIEZNAJOMY.
Mam w zwyczaju wysyłać listy do osób, których nie znam. Dziwne, prawda? Ale sam jestem dziwakiem.
Nie zamierzam wcale Cię poznawać. Nie zamierzam, rozumiesz?! Kiedyś już zaprzyjaźniłem się.. Co ja gadam.. Pokochałem jedną osobę, która odpisała na tę żałosną wiadomość i co?! Oczywiście zostałem zraniony. Olany. Zostawiony. Ze złamanym sercem. Choć lepiej byłoby powiedzieć: `bez serca`. Bo ono ciągle jest przy nim.. Szlag by go trafił! Dupek! Dupek, który tylko wykorzystuje ludzi! Może dlatego, że nie chciałem mu dać dupy, co? Może już dlatego nie chce spędzić sylwestra ze mną? W końcu gdyby dłużej się zastanowić, to nawet mu się nie dziwię. Bo kto by chciał spędzać sylwestra z chłopakiem! Ani go pocałować, ani przytulić, ani nic! Przecież zostanie wyśmiany, a na to duma mu nie pozwala! Jego wielkie, cholerne ego!
I jeśli co roku życzyłem sobie osoby, która mnie zrozumie i polubi, to w najbliższą okazję zapragnę, by właśnie o tej osobie zapomnieć! Bo ile można się do niej dodzwaniać? Ile można pisać..? Prosić..?
Może w sylwestra nastanie coś, co planowałem od dawna. Coś, co chciałem zrobić i powinienem. Coś, o czym dzięki niemu.. a może przez niego, zapomniałem.
Coś...
Pozdrawiam, NIKT.

autorka: Czaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.