Znajdź opowiadanie:

"RETTE MICH, BILL UND ICH" - Zagubiona

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)




FRAGMENT

Wtedy ja i ON byliśmy razem. Jacob próbował wygrać z NIM ale nigdy się mu nie udawało. Na balu pojawił się pijany Jacob zrobił wielką awanturę i powiedział że ON nie jest mnie wart i że się na NIM zemści. 
Więc przyszedł czas na zemstę… 

– Odpuść.- prosiła,widząc JEGO stojącego w drzwiach ich pokoju. Po kilku minutach była spakowana i gotowa do wyjścia. Wzięła do ręki torbę lecz, gdy chciała wyjść ON zagrodził jej drogę.
– Nie odpuszczę dopóki nie wyznasz mi prosto w oczy że mnie nie kochasz. – szepnął jej do ucha, po czym zszedł z drogi. 

Jak można go nie kochać ?

ON – ukochany mąż, wspaniały ojciec
JA – Zrozpaczona i zagubiona matka, i żona
ON – Bill Kaulitz
JA – Hayden Kaulitz

autorka: Zagubiona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.