Znajdź opowiadanie:

"OPKO BILL CLERE" - Asica

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)
CHWILOWO NIEDOSTĘPNE



FRAGMENT

Drzwi biura gangsterów otworzyły się z trzaskiem, starając sie nie robić hałasu podeszłam bliżej,aby zobaczyć co się dzieje. Wtedy właśnie otworzyli moje pomieszczenie, przerażona znów schowałam się w kącie. Podszedł do mnie jeden z oprawców i mocno pociągnał za rękę, towarzyszyły temu słowa- ,, Choć nasz szef cię oczekuje”. Serce zabiło mi jeszcze szybciej. Przez chwilę byłam prowadzona ciemnymi korytarzami,aż w końcu wprowadzono mnie do dużego pomieszczenia. Było najładniejsze z tych,które tu widziałam. Na środku stał stół . Na nim leżał pistolet i parę nabojów. Koło stołu stał wysoki mężczyzna mniej więcej 60 letni. Gdy tylko mnie zobaczył stanowczym tonem oświadczył:
- Wprowadzić go!
Wtedy dwóch jego drabów weszło do drugiego , przyległego pomieszczenia . Po chwili znów ujrzałam Billa. Przyprowadzili go i nakazali mu stanąć koło mnie, wtedy nasze oczy się spotkały. Maleńka łza spłynęła mi po policzku.Bandyci bacznie się temu przyglądali i tylko jeden pozostał nieugięty,szef bandy powoli do nas podszedł i bez wcześniejszego powiadomienia przyłożył mi pistolet do głowy…

autorka: Asica


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.