Znajdź opowiadanie:

"DARKNESS" - Chaaya

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)




FRAGMENT

To wszystko jest naprawdę po pieprzone. Rene, jej mama, ten chłopak co nie raczył nawet odezwać się słowem, Victor , Bill wszyscy są siebie warci. Okej nie mówię, że nie zachowałem się jak pieprzony dupek popychając Rene ale nie chciałem tego przecież ! Nie jestem Victorem żeby ją bić i robić jej krzywdę. Wyszedłem z domu dziewczyny i od razu po wejściu do samochodu ruszyłem do domu matki. Przez ten czas nie mieszkałem z Billem - fochnął się. Miałem nadzieję, że jak przyjadę tu to Rene przynajmniej ze mną porozmawia i będę mógł jej to wszystko wyjaśnić, ale oczywiście nie. Nie jestem dobrą osobą wiem to i nie chce nią nawet być, bo dobrze się czuję taki, jaki jestem, ale chyba każdemu powinno dać się usprawiedliwić. Przecież gdyby ona wiedziała, że nie odwiedzałem jej, dlatego, że jeden z chłopaków Ash’a miał wykorzystać to, że jest w śpiączce i podać jej truciznę spojrzałaby na mnie inaczej. Musiałem go znaleźć i zabić inaczej on zabiłby mi ją. Czasami mam dość tego wszystkiego chciałbym po prostu usiąść przed telewizorem, albo spędzić cały dzień na obijaniu się, ale nie mogę nie takie życie sobie wybrałem. Zresztą co ja sobie kurwa myślałem, że Rene będzie chciała być z kimś takim jak ja ? Co ja mam jej do zaoferowania ? Ona potrzebuje kogoś spokojnego takiego jak ona kogoś, kto będzie siedział z nią i się uczył i oboje będą umieli czerpać z tego przyjemności, kogoś, kto nie przeleciał całego miasta, kto nie jest „ mordercą „ Dobrze jej jest be zemnie taka prawda. Ja i Rene to dwa różne światy a to, co między nami było to zwykłe zauroczenie i tyle nic więcej, nie ma tu mowy o żadnej miłości jedyna osoba, którą kocham nie żyje. I tego się trzymajmy. 

autorka: Chaaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.