Znajdź opowiadanie:

"PS LIEBE DICH" - Klaudia La

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT

Przez całą noc nie zmrużyłam oka. Zastanawiałam się czy to ścierwo dalej na mnie działa, czy to przez śpiącego obok Billa.
W mojej głowie ciągle odtwarzały się sceny z tej nocy. Szalona zabawa w klubie, ciąg dalszy imprezy w domu…reszta nocy spędzona z nim. Czy żałowałam?
Odwróciłam się w jego stronę i westchnęłam cicho. Mogłam godzinami patrzeć jak on śpi. Wtedy znikał ten wyrafinowany wokalista, a ujawniał się facet, któremu nie można było odmówić czułości. I tak też było teraz. Uśmiechnęłam się na widok lekko rozchylonych ust, cienia zarostu. Moja ręka automatycznie odgarnęła kosmyk jego włosów, który wpadał do oka.
-Nie mów, że nie możesz spać – wymruczał sennie nie otwierając oczu. – No chodź do mnie. – Uniósł rękę tak, że mogłam się w niego wtulić. Jego dłoń powędrowała na mój kark i zaczął mnie delikatnie drapać. Dostawałam przez to gęsiej skórki, a jego leniwy uśmiech doskonale utwierdził mnie w tym, że on wie co robi.
I nie, nie żałowałam tego.
Od dłuższego czasu byłam pozbawiona jakichkolwiek czułości ze strony Adama. Kładł się spać późno w nocy i wstawał bardzo wcześnie rano. Nawet witał się ze mną jak z koleżanką – buziakiem w policzek. I chyba przez to zaczęłam tracić wiarę w siebie, w swoją kobiecość. To chyba nie jest normalne myślenie kiedy ma się 22 lata. Powinnam imprezować do upadłego, zmieniać facetów jak rękawiczki, ale nie, dałam się już uwięzić. Tak usidlić, że nawet sumienie nie zaszeptało kiedy byłam w łóżku z innym.
- Cały czas się na mnie gapisz jak w obrazek – otworzył swoje zaspane oczy i wlepił wzrok we mnie.

autorka: Klaudia La

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.