Znajdź opowiadanie:

"NIE KOCHAJ" - Naive

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)
CHWILOWO NIEDOSTĘPNE



FRAGMENT

Zawiązała na jego karku swoje szczupłe dłonie, a wargami musnęła klatkę piersiową, skrzętnie okrytą szerokim T-shirtem. 
Zacisnął pięści, kiedy uklękła z uwagą rozpinając rozporek jego workowatych spodni. Nie chciał patrzeć. Chciał jedynie rozkoszować się jej naiwnością i rzekomą miłością.
Chciał, by kochała go. By pieściła, dotykała, całowała. 
By zdjęła cholerne piętno i zabrała koszmary.
Przytul mnie. Obejmij mocno. Obiecaj, że nie odejdziesz, gdy dzień wygra z nocą.
Spodnie opadły na ziemię, a koszulka powoli uniosła się ku górze, by zaraz potem wylądować na jednym z foteli. 
Bez drżenia rąk pozbył się również jej ubrania, a gdy była już w samej bieliźnie, wstrzymał oddech. 
Przycisnęła piersi do jego brzucha, całując subtelnie szyję.
- Kocham Cię Tom. – wyszeptała wprost do jego ucha, przygryzając płatek.
Prychnął pod nosem. 
- Nawet mnie nie znasz. – odsunął się.
- Czytam gazety, słucham waszej muzyki, oglądam telewizję i widziałam każdy koncert, oczywiście, że Cię znam. – obruszyła się, oblizując wargi.
Gdybyś mnie znała, nie robiłabyś tego. – pomyślał, kiedy ułożyli się na miękkim łóżku.
- Znam i pragnę Cię najmocniej na świecie. – dodała, kiedy przygniótł ją mocniej swoim wątłym ciałem.
- To Twoja sprawa. Moją jest tylko dobra zabawa. – uśmiechnął się zawadiacko w nikłym świetle lampki, kiedy na jej twarzy wymalował się ból.

Ona nie będzie już niewinna, a ty zdobędziesz kolejne trofeum, Kaulitz.

autorka: Naive

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.